Las Islas Encantadas - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Marian - WaarBenJij.nu Las Islas Encantadas - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Marian - WaarBenJij.nu

Las Islas Encantadas

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

13 Juni 2007 | Ecuador, Santa Cruz

Even een snel berichtje, om jullie te laten weten dat ik de afgelopen dagen meer dieren van dichtbij heb gezien dan in mn hele leven bij elkaar! Mn eigen konijntjes thuis zijn banger voor me dan de zeeleeuwen, boobies en schildpadden die je hier vindt.
Ik heb een aantal mooie, vulkanische eilandjes bezocht. Alleen het bijzondere landschap is al een reden voor een bezoekje aan die plekken. Maar het echte hoogte punt is natuurlijk een zeeleeuw, die een meter voor je door het water danst terwijl je met je snorkeltje ligt te kijken. Een glimp op vangen van een haai die in dezelfde baai rondzwom als wij. En eindelijk de Blue-footed Boobies in real life gezien! ik kan nog wel even zo doorgaan, maar dat doe ik nu niet. Om de site compleet te maken zal ik nog wel een uitgebreider verhaal schrijven in Quito, waar het internet minder duur is dan op deze toeristische plek. Vond het nu gewoon even leuk om een verhaal vanaf de eilanden te hebben! tot snel!

  • 14 Juni 2007 - 00:25

    Ome Harrie:

    Niet te geloven! Wat zijn boobies? En, wie hebben die stenen zo netjes op elkaar passend gemaakt in die muur waar jij op de foto staat? En? Ben je onbeschadigd onder de arenden uitgekomen?
    Klopt het dat je over 5 dagen al weer thuis bent?
    Vieren jullie het afscheid daar nog?
    Groetjes,
    Ome Harrie

  • 14 Juni 2007 - 06:02

    Ria:

    leuk even zo'n tussendoor berichtje. Geen idee wat boobies zijn met blauwe voeten. Zo heb je ook gesnorkeld!!Dat zul je wel gaaf vinden.
    tot over een paar daagjes, jippie.
    Ben benieuwd naar je.
    liefs mama

  • 14 Juni 2007 - 11:19

    Maartje:

    liefie! heel leuk natuurlijk dat je zegt hoelaat je aankomt.. maar een vluchtnr is ook wel handig:P van mn paps en mams mocht ik de auto lenen dus dan kom ik jou eens even fijn pletten zondag!!! heb er zin in! en je MOET heel snel naar utrecht komen!! (of we moeten iig snel daten:))
    heel veel liefs en tot zondag!! jeeeeeeeeeeej
    kusss

  • 14 Juni 2007 - 19:24

    Sophie En Renee!:

    Hey mar! wij zijn lekker samen in een regenachtig den haag...:) hoe is het op de zonnige eilanden? vandaag is renee jarig en we gaan zo lekker feesten in het paard! veel plezier nog, kusjes!

  • 15 Juni 2007 - 19:18

    Ria:

    Hé wat een mooie foto's. Nu zie ik wat boobies zijn met blauwe voeten. Wat zien die zeeleeuwen er leuk uit. Echt gaaf. Het was vast een hele belevenis daar en prachtig om mee te maken.
    succes met de terugreis en tot gauw. We kregen gisteren nog een kaart van machu pichu.
    liefs mama

  • 16 Juni 2007 - 08:20

    Marian Van K.:

    Het is om jaloers van te worden, wat geweldig lijkt me dat.
    Hartstikke goed, dat je het gedaan hebt, dat zijn voor je leven lang waardevolle herinneringen.
    Geniet nog van de laatste dag en goede terugreis.
    liefs Marian.

  • 16 Juni 2007 - 08:24

    Marian:

    Als dochter van een bioloog kan ik je nog vertellen, dat Boobies bij ons "Jan van Genten"heten.
    Marian

  • 16 Juni 2007 - 10:01

    Wessel:

    He marianneke, ik ben nu inmiddels bij jelle aangekomen en heb even de tijd genomen om al je verhaaltjes te lezen. Super gaaf man allemaal. Er is zoveel moois te zien op de wereld. Ik had niet verwacht dat reizen zo gaaf kon zijn en zoveel moois te bieden had! Jij bent nu inmiddels terug of nog net niet, ik heb nog 3 weekjes. Hier nu wel wat meer luxe en een echt huisje zeg maar dus dat is wel fijn. Nou ik hoop dat je super veel plezier hebt gehad op reis en dat het voor altijd een mooie herinnering blijft!! Dikke kus van wessel en tot snel!! ps Maartje zal het heel leuk vinden dat je weer terug bent! Maak maar wat plezier met haar namens mij ok?

  • 17 Juni 2007 - 17:13

    Lisette:

    Hey Marian!
    Gaaf om deze foto's te zien! Mooi heh daar... heb zeker een paar dezelfde plekjes als jij bezocht. Maarre... wanneer kom je een keer terug? hahahaha ik ben alweer helemaal gewend...moeten dan maar es daten in Utrecht!
    Groetjes, Lisette

  • 18 September 2012 - 23:29

    Harrie Van Dijk:

    Ha Marian,

    Wat leuk dat je goed bent aangekomen en je hebt al aardig wat leuke foto's kunnen meesturen.
    Ik zie nu dat jouw vorige reis hier is verslagen. Ben benieuwd naar de nieuwe berichten uit Indonesië.

    Liefs,

    Ome Harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Santa Cruz

Marian

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 21406

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 06 December 2012

Indonesië

03 Maart 2007 - 17 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: