Foto's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

10 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

Foto's van mijn avontuur voeg ik steeds toe op Picasa, de link heb ik gemaild. Niet ontvangen of de mail kwijt en ben je wel benieuwd, mail me dan even!
Groetjes!

  • 11 Oktober 2012 - 08:11

    Ria Schmitz:

    Hoi Lieverd,
    Vandaag kregen we je mooie kaart, daar zag je er super op uit. Nog twee dagjes bikkelen en dan lekker op stap. kuzzies mama

  • 11 Oktober 2012 - 08:11

    Ria Schmitz:

    Hoi Lieverd,
    Vandaag kregen we je mooie kaart, daar zag je er super op uit. Nog twee dagjes bikkelen en dan lekker op stap. kuzzies mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 21381

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 06 December 2012

Indonesië

03 Maart 2007 - 17 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: